onsdag 19 oktober 2011

Målat en fikabricka! & Höstmys!

Idag har jag målat en gammal träbricka vit. Och den kommer bli perfekt som fikabricka! Glömde tyvärr att ta några för och efterbilder på den. Men jag blev mycket nöjd över förvandlingen från träfärg till vit. Så jag säger bara det, vad lite vit färg kan göra skillnad. Gick också en promenad här på eftermiddagen, och hade tur som hann det innan regnet kom.
----------------------------
Imorgon har jag tid på ögonmottagningen. Redan kl: 08:15 ska jag vara där. Undra om man kan se något i huvudtaget då, haha för man har ju knappt slagit upp ögonen den tiden...

Men nu väntas det te, nybakta scones och marmelad tillsammans med mamma och massor av tända ljus! Ja, mys med tända ljus och gott fika framför tv:en hör ju hösten till! Och sen fortsätter kvällen med Bonde söker fru.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar