söndag 9 oktober 2011

En trevlig tillfällighet!

Bjöd Annelie på middag och fika igår kväll. Det var inte alls planerat, utan det var bara en trevlig tillfällighet att jag precis höll på att förbereda middagen, kycklingfilé, tzatziki och egengjord klyftpotatis och morötter i ugnen när hon ringde och hade, liksom jag inget speciellt för sig denna kväll. Sen fikade vi med te och bullar framför tv:en. Riktigt trevligt! När Annelie gått tittade jag på filmen L.A. Gigalo med den heta Ashton Kutcher som Nikki i huvudrollen. Lite konstigt slut, men annars helt okej...
------------------------
Idag har jag inte gjort så mycket, bara läst och plockat med disk och lite annat. Och sen ska jag titta på repriserna av Ensam mamma söker och Svenska Hollywoodfruar.



Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar