måndag 10 oktober 2011

Inte en dag försent!

När jag inte fått något svar på mitt mail till ögonmottagningen som jag skickat för en vecka sedan, så ringde jag själv dit direkt när de öppnade imorse. Jag hade ställt alarm på 07:50 på mobilen och hade förberett med nummer, papper och penna vid nattduksbordet. När jag tryckt in mitt nummer och personnummer som rösten i telefonen sa, var det bara att vänta på att de skulle ringa upp. En drygt timme senare, efter att jag drömt ryckiga och osammanhängande drömmar om mitt besök på ögonmottagningen, väcktes jag åter igen av telefonen som gav ifrån sig ljud. Jag sa vad mitt ärende var och rösten på andra sidan kunde säga att en kallelse till besök låg och väntade på att bli skickad hem till mig. Oj, det var verkligen inte en dag försent. Jag har alltså fått tid där om lite mer än en vecka! Om det berodde på mailet som jag skickat eller inte fick jag vara osagt.

-------------------------

Ikväll ska jag till Emelie och Sixten och äta tacoz! Måste bara kika vad jag har för nåt i grönsaksväg och så. För sen tar jag bussen dit! Tjohoo, vad gott och trevligt det ska bli!




Trevlig måndag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar