lördag 15 oktober 2011

Går & går!

Det var längesedan som jag gått så mycket, så länge och så långt som idag. Jag säger bara Boom typ 3 timmar och sen hemgång en timme från Emelie.E., som fyller år idag och bjöd på buffémat. Kanske var tur att jag sen dissade både spa och utgång den här kvällen. Hihi, man kan liksom inte vara 100% med på allt när man inte har ben som är hundra. Och spat kändes ändå lite skrämande för mig. För det gick ju inte alltför bra för mig förra gången jag badade i heta bubblor. Så jag hade egentligen redan bestämt mig för att hoppa över det. Haha, undra om jag någonsin vågar bada typ bubbelpool igen?

Så det intensiva gåendet idag känns nu på kan jag säga. Men jag är i.a.f. supernöjd över dagen! Haha, och skulle lugnt göra om det om jag fick välja. För jag har fyndat som bara den och sen ätit god mat i glada vänners sällskap. Men nu är det nog sängen som känns mest inbjudande!


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar