onsdag 5 oktober 2011

Fyndat tyg!

Försäkringskassan, blodprover och sen Birsta har stått på programmet idag. Nu är jag i.a.f. hemma efter en rätt så lång men mestadels rolig dag tillsammans med pappa och mamma. Nu har jag tittat på Bonde söker fru och på Efterlyst och bara tagit det lugnt.

På IKEA blev det en del shopping + fika och mat. Köpte två blomkrukor (en grå och ännu en vit med spets) och värmeljus + lite annat som lätt slinker med när man är där. På fynd hittade jag faktiskt ett fint tyg som jag ska ha till en av mina kuddar i soffan.
Tyget Rosmarie 69kr/m på IKEA har jag spanat på tidigare och när jag hittade det på fynd tillsammans med en del andra tyger i ett packe med mycket bra pris blev jag ju riktigt glad! Stod nämligen bara en stund innan och tänkte köpa en bit av det här tyget på tygavdelningen. Men jag lade tillbaks det av någon anledning, som man ibland kan göra. Detta bedårande tyg finns även med vit botten. Och det tyget ska faktiskt snart pryda som en gardinkappa i mitt kök. Det blev också en del fynd på Ö&B, bl.a. en yogamatta med fodral för 89kr. Inte för att jag utövar yoga, haha inte än i.a.f. Men den är bra om man ska göra andra träningsövningar hemma.
Som alltid när jag är ute i Birsta är det flera affärer som jag vill besöka än vad som hinns med. Men det får bli en annan dag!


Ha en fin kväll alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar