torsdag 15 september 2011

Tråkigt blev trevligt & Shopping!

Igår när det var en sån där riktigt tråkig och höstruggig dag hörde Rubiela av sig. Hon kom hit till mig och fikade och vi såg sedan på bonde söker fru. Kvällen blev därför med det samma mycket trevlig! Jag fick en jättefin sarong i färgerna blått och lila och olika smaker som man ska blanda i tet, som hon köpt när hon var i Turkiet. Blev jätteglad! Tack! Nu är jag redo för höstens tekvällar och inför nästa sommars värme! Hihi, och de olika smakerna ser ut ungefär som strössel. Ska visa sen hur allt ser ut!


-------------------------------------------------------------
Idag har vi därimot gjort en heldag med shopping! Erikshjälpen i Bosvedjan och Timrå har vi besökt och sen blev det Birsta. Jag har köpte två teburkar på Erikshjälpen för 10 kr/st. Precis vad jag behövde! Även en annan söt burk för 15 kr kunde jag inte motstå. En vit jacka/kavaj med dubbelknäppning blev också min.



Burkarna som jag köpte (ja, jag vet inte de skarpaste bilderna men någon gång blir det kanske en riktig systemkamera...)
Titanic teburken tyckte jag var riktigt fräck!


Har också shoppat lite kläder. På Rut m.fl. blev t.ex. en klänning på rean min, för 99kr. Som hittat! Kanske visar jag något av det framöver.
Tack för en underbar och trevlig dag!
Nu blir det snart att titta på En andra chans på tv:en.
Ha en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar