onsdag 14 september 2011

Beställt gardiner i höstrusk!

Inget vidare väder är det idag heller. Regn och rusk verkar det som om vädret har ställt in sig på. Men det är faktiskt inget som man kan göra så mycket åt. Hihi, får göra det bästa av det i.st. och mysa till det med en kopp te eller kaffe och något gott till!

Har också beställt nya gardiner till köket! Och det känns kul i allt det här höstrusket. Vita hissgardiner kommer det bli. Men vet dock inte om jag ska sätta upp dem nu eller om jag väntar med dem till våren. Haha, det är ju snart dags för julgardiner och kanske har jag ett par andra höstgardiner på lut...

Blir intressant att först se om de håller den utsatta leveranstiden, det kan visst vara lite si och så med det har jag sett när jag läst kommentarerna på nätet. Fick i.a.f. ett sms nu om att ett brev var inlämnat på posten och på väg till mig, gardinerna kanske helt enkelt kommer direkt till min brevlåda!

-------------------------
Det var trevligt igår hos Emelie och Sixten. Vi åt tacoz och sen på kvällen fikade vi med chokladbullar som jag hade tagit med. Jag kunde handla och fick skjuts hem, haha toppen så nu klarar jag mig en vecka till! Jag fick också en burk med underbar honung av dem, ink. Rickard såklart! Och det blev jag så jätteglad över! Tusen tack för det! :)


Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar