tisdag 13 september 2011

Hungriga hjärtan & Upplagt för romans!

Hungriga hjärtan, Svindlande upptäckt, Försvunna kärleksbrev, En hemlig beskyddare, Upplagt för romans och Kärlek i Venedig, är titlarna på de pocketböcker som jag just nu håller på att plöja igenom. Det är sånna där pocketböcker som man kan prenumerera på. De är tunna, bara drygt 160 sidor vardera så de går fort att läsa ut dem. Men trots dessa få sidor kastas man in i handlingen med det samma och sträckläsning går inte att undvika. Man kan kan helt enkelt inget annat än älska dem! Och titlarna säger nog också en hel del om vad de handlar om, het romantik. Hihi, så jag har nu gett mig in i ett riktigt läsmaraton av farmors gamla böcker.

Och just läsmaraton passar bra när det bara regnar och regnar. Tur att jag tog en långpromenad igår, inte för att det var speciellt fint väder då heller. Men idag vill man inte ge sig ut om man inte absolut behöver. Riktigt höstrusk är det! Ja, vart de fina höstdagarna tagit vägen kan man verkligen undra!?

---------------------------------------------------
Ikväll ska jag till Emelie, Rickard och Sixten. Trevligt, trevligt! Och kanske är vädret bättre då. Tänkte även passa på att handla hem lite mat då när jag har affären nära :)


Ha en fortsatt bra tisdag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar