måndag 12 september 2011

Långpromenad i duggregn!

Trots att regnet hängde i luften vågade jag mig ut på en långpromenad. Nu därimot när jag kommit hem skiner solen! Men jag är glad att jag i det småduggande regnet kunde vara ute i ungefär en timme. Och jag tycker det är rätt roligt att promenara här, för alltid är det en ny gata eller nytt hus jag upptäcker. Haha, och det kanske gör att jag fortsätter gå av ren nyfikenhet! Och backarna stör mig heller inte det minsta, utan ger bara en bättre träning...

Den här fina och söta sockerlådan från diffrent disign fick jag som inflyttningspresent av Emma igår. Tack så mycket! :)
Har glömt att säga att jag numera får Sundsvalls Tidning på morgonen! Ett mysigt inslag till frukosten tycker jag! Men vi får väl se hur länge till det är så. Drygt en vecka till, eller kanske tre?


Ikväll tar jag plats i soffan och ser först Fråga doktorn, efter det Ensam mamma söker och slutligen Svenska hollywoodfruar. Ikväll blir det alltså en riktig tv-kväll. Vad gör ni ikväll?

Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar