fredag 2 september 2011

Lura sig själv & Sport & Sport!

Igår kväll skulle jag vara så där duktig och gå och lägga mig tidigt. Redan innan klockan var 22:00 la jag mig därför. Men kunde jag somna?, nej. Låg säkert och vred och vände mig i en halvtimme tills jag gav upp. Tände lampan och gick ut i köket och hämtade några tidningar.

Så där i sängen låg jag sedan och läste och bläddrade tills klockan var nästan 23:30. Men då kände jag att John Blund stod vid sängkanten och väntade på mig. Släckte därför lampan men kände att sömen ändå inte tog över. Hade ju huvudet fullt med inredningsidéer. Hmm, kanske lite dumt att läsa sånna tidningar innan man ska sova.

Men tillslut tänkte jag i.st. att jag inte skulle sova, utan bara vila lite. Då brukar det faktiskt gå lättare att somna. Ett tips där! Och somna gjorde jag. Haha, man får helt enkelt lura sig själv ibland, och använda sig lite av omvänd psykologi!

---------------

Mycket sport på tv:en nu. Direktssändningar från världsmesterskapen i Friidrotts VM i Daegu, Sydkorea, dagarna långa. Kan inte sitta och kolla på allt. Men jag ska inte missa när Usain Bolt snart springer herrar 200 m. Efter det får jag försöka fixa någon lunch! Ska också slå in en present! Haha, men mer än så kan jag inte säga om den! ;)




Ha det så bra!

Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar