lördag 3 september 2011

Ska Lexusen få agera sopbil igen?

Tänk att man kan känna sig så sugen på att åka till en återvinningscentral. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, känslan av att få slänga iväg massa skrot som bara ligger hemma och tar plats är hur underbar som helst. Som en stor befrielse tycker jag det känns!
Till saken hör att jag har en hel del hemma hos mamma som jag skulle behöva få iväg, och som bara platsar på just en återvinningscentral. För när man som vi (jag och mamma), inte alltid har tillgång till verken bil eller släpvagn så samlar man helt enkelt mot sin vilja på sig massa skrot. Därför ska jag fråga pappa om Lexusen skulle kunna få agera sopbil igen! ;)

------------------

Nu i eftermiddag efter all sport (efter pappas önskemål) kommer pappa och hämtar mig. Ska åka till mamma och med mig har jag en av de stora röda kuddarna från soffan. Haha, kanske inte riktigt lägligt för mig att åka buss då. Tanken är att jag ska hitta något tyg hos mamma så jag kan klä om dem. Och jag hoppas även som sagt, att det snart kan bli dags att slänga lite skrot!

-------------------

Måste ju visa den fina doftluset som jag fick som inflyttningspresenten när syrran, Alicia och Julia var och hälsade på mig här i sommar! Det är köpt på butik Annelie och doftar underbart! Jag har det på köksbordet och den goda doften känns även fast det inte är tänt. Hur bra som helst ju! :)


Life is good enjoy it


Kram Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar