tisdag 27 september 2011

På väg till ett medium!

Ikväll händer det spännande saker. Jag ska nämligen träffa ett medium. Ni vet en person som har kontakt med andra sidan och känner av andevärlden. Och det ska bli intressant att höra vad som sägs! Om hon (ja det är en hon) nu skulle säga något speciellt till mig. För just det här är en öppen träff så alla är välkomna dit!

Och under de senaste åren har jag faktiskt på något underligt vis kommit i kontakt med personer som har just den speciella gåvan. Det kan ha varit när jag suttit i väntrummet till provtagningen, varit och tränat eller någon helt annanstans som de har tagit kontakt med mig. Men ikväll är det alltså planerat att jag ska träffa ett medium!

Idag har mamma och jag suttit på balkongen och fikat. Lite blåsigt emellanåt men annars jätte skönt väder! Haha, och mitt rensande har jag även fortsatt med idag!


Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar