onsdag 28 september 2011

Ingen kontakt!

Gårdagens gruppträff eller storseans som det kallas med ett medium var spännande. Vi var nog ungefär 40st förväntansfulla levande själar. Men det var tydligen ingen från andevärlden som tog kontakt med verken mig eller syrran, den här gången. Ja, man vet aldrig, kanske går man på någon till träff! Därimot var det många andra, som fick veta att de hade någon vid sin sida som ville ge dem råd och vägledning i livet. Så både dåtid, goda råd och spådom fick de dessa personer ta del av.

Trots att det var spännande att höra på vad hon sa till de andra, så tyckte jag att det var synd att hon inte kunde säga något till oss! Men de andar som tog kontakt var kanske mer belägna att få förmedla över sina råd till dessa personer! Våra andar tog eller ville kanske helt enkelt inte ta lika stor plats under kvällen igår. Kanske behövde de inte det heller den här gången! Haha, det är vad jag tror i.a.f.! Men nu vet jag i.a.f. lite om hur hon jobbar. Och jag skulle vilja träffa henne privat, bara jag, och höra om hon kanske har något speciellt att förmedla från andevärlden till mig när hon bara har mig att koncentrera sig på. Jag tycker nämligen att sånt här är spännande!

--------------------------
Jag är kvar hos mamma men imorgon ska jag åka hem till mig. Då ska jag också hämta ut mina bilder på ärret. Ska bli mycket spännande att se hur det blev.

Mitt plockande och rensande har fortsatt, kanske lite tråkigt att skriva om, haha men det är sanningen. På 24 år hinner man ju samla på sig en del saker och jag tycker det är bara skönt att få gå igenom det och se vad som ska vara kvar, skänkas eller helt enkelt slängas bort.


Ha en fortsatt fin kväll alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar