torsdag 29 september 2011

Loppis & Kort på ärret!

Nu är jag hemma hos mig igen. På vägen hit lämnade vi in lite saker på prio1 i Bredsand. Pappa tyckte jag kunde sitta kvar i bilen men det hade jag inte tänkt. Såklart att jag ska in och kika om man kan hitta några fynd! Men inga fynd hittades den här gången. Handling på Willys och även ett besök på loppisen där brevid Willys blev det. Har aldrig varit på den loppisen förut, så det var lite kul att jag kunde göra ett besök där också. Men som sagt, inget fick följa med hem idag.

Har även hämtat ut mina kort på ärret. Och det blev riktigt bra kort om jag får säga det själv! Nu ska jag skicka korten tillsammans med lite personuppgifter, och sen återstår det bara vad mitt försäkringsbolag tycker om det hela. Men om man varje månad i flera års tid betalar på en försäkring så tycker jag att man i.a.f. borde få ut något när skadan är framme. Och ett fult och rätt stort ärr som man måste leva med resten av livet borde de ta på allvar. För det hör väl bl.a. till en av punkterna varför man tecknar en försäkring.

Och visst hoppas jag på att mitt försäkringsbolag ska visa sig vara sammarbetsvillig, och därmed ett bra och tryggt försäkringsbolag. Men jag vågar som sagt inte tro för mycket, för då blir man bara besviken om de mot förmodan inte skulle tycka att det är något. Kanske inte det roligaste inlägget men det är även sånt här som min vardag ibland fylls med!

Annars har det varit rena rama sommarvärmen idag. Över 20 grader varmt är något som det var längesen vi fick känna av här. Och fint väder har vi inte heller varit speciellt bortskämda med den här hösten. Tydligen skulle det bli en fin helg också, så det tackar vi för!


Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar