fredag 30 september 2011

Halva planer på en fredag!

Mitt köksfönster är i mycket stort behov av att få putsas så jag är riktigt sugen på att ta tag i det så jag kan få sätta upp gardinerna som jag sytt. Men det är nog för soligt och dessutom för blåsigt idag för att hålla på med det nu. Haha, aldrig ska man vara nöjd över vädret. Men jag har gärna sol, så då får putsningen sparas till någon annan dag när solen inte visar sig. För vi vet att sånna dagar kommer garanterat också...
Haha, jag får helt enkelt hitta på något annat idag!

Här på morgonen har jag försökt att skriva ihop några rader till mitt försäkringsbolag. Och jag tror att jag nästan är klar med det nu! Och det känns så skönt att jag snart får skicka iväg det. För det är jobbigt att ha sånt som ligger över en.

Kvällen är i.a.f. halvt planerad att jag ska jag till en kompis, men det är bara kanske. Inget är som sagt bestämt än. Men jag hoppas på att det blir så! :)


Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar