fredag 9 september 2011

Ärr i fokus!

Mamma var förbi förut. Vi åt lunch, pytt i panna, stekt ägg, röbetor och rårivna morötter. Sen fikade vi innan hon begav sig vidare till stan. Mycket trevligt med lunch- och fika sällskap! :)
Duns!!! sa det i hallen. Och den nya mio-katalogen kom idag! = GLAD!!!
--------------------------------------------------------------------------
Minuten innan jag ska gå iväg och fota mitt ärr så händer det som inte får hända när man ska ta skarpa kort, STRÖMAVBROTT! För att även fotostudion skulle vara strömlös befarade jag och mina aningar om det blev bekräftat när jag kom dit. Kål svart.
Ja, hur gör man då? Ibland känns det bara så typiskt. Som tur var hade jag ingen annan tid att passa och nästan så nära som man kan ha dit. Så vi fick gott vänta på att strömmen förhoppningsvis skulle komma tillbaka.

Hon som jobbar där ringde till elbolaget för att höra hur det låg till. Så plötligt sa det klick om strömmen kom. Så fotograferingen kunde som tur var, bli av tillslut! Och nu har jag nästan precis kommit hem innanför dörrarna.

Jag fick sitta på en pall och svanka allt vad jag kunde så att ärret skulle synas bra. Haha, kändes precis som att mina övningar som jag brukar göra hos sjukgymnasten.

Om två veckor ser jag resultatet. Sist jag var där var för ungefär 21 år sedan. Haha, och något roligare och finare bilder var det då än nu! Men spännand att se om något fastnade idag! Det blev också en sväng på loppisen där. Men inga fynd följde med hem...

Och så tur att jag hann hem för nu är regnet, åskan och blixtrarna i full gång här...

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar