torsdag 8 september 2011

Bokat fotografering & Promenad!

Nu har jag bokat tid för en inte alltför rolig fotografering. Ska nämligen fota mitt ärr på ryggen från min diskbråcksoperation för över fyra år sedan. Men något diskbråck var det egentligen inte. Så där blev jag akut opererad i onödan kan kan man säga. Två bilder ska tas, en närbild och en helkroppsbild. Imorgon är det alltså mitt ärr som ska vara i fokus och agera modell. Ja, roligare fotograferingar har man ju gjort...

Annars har jag varit ute på en promenad här på förmiddagen. Närmare en timme har jag spatserat på Östermalms gator. Har känt mig trött idag också så därför ville jag få röra på mig och andas lite frisk luft. Hur frisk luften nu är när man går längst rätt så trafikerade gator. Men riktigt skönt var det ute!

Och Stort Grattis & Hurra till min kusin Johan på födelsedagen! :)



Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar