onsdag 3 augusti 2011

Syltkakor i kylskåpet!

I kylskåpet står en burk med syltkakor som jag bakat till pappa. Och jag är snart påväg dit och fira hans födelsedag! Är lite halvstressad nu för att jag ska hinna med att packa och fixa mig tills brorsan kommer och hämtar upp mig. Har nämligen ägnat de senaste två timmarna till att läsa ut boken Sarahs nyckel av Tatiana de Rosnay.

Och det kanske inte var det smartaste att lägga sig och läsa när jag snart ska iväg. Men jag var så nyfiken på hur allt skulle gå, haha så jag var nästan tvungen att fortsätta vända blad tills jag läst ut den.
Boken kan jag rekommendera starkt, hur bra som helst. Den var så spännade, äventyrlig, gripande, kärleksfull och trovärdig. Men jag ska berätta lite mer om den framöver, för som sagt nu har jag lite brådis...

Här visar jag mitt egentillverkade födelsedagskort till pappa som jag satt på paketet till honom! Det kan ta tid att göra ett kort men det är jätte roligt!




GRATTIS på födelsedagen pappa!
Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar