tisdag 2 augusti 2011

Effektiv Karin-dag!

Det är ingen vanlig dag, för det är Karins namnnsdag Hurra, Hurra Hurra! Och det har jag firat med att ta prover + tränat. Men imorse vaknade jag redan kl: 05:15. Gick faktiskt upp redan då och åt frukost, men sen la jag mig i sängen ett tag, somnade och vaknade igen vid halv nio. Då packade jag det sista till träningen. Och innan det var dags för lunch dammsög jag alla golven och städade på toaletten. Så när pappa och mamma kom klockan elva för att skjutsa mig till sjukhuset för att ta prover + träna hade jag hunnit med rätt mycket tyckte jag!

Träningen gick väl okej trots tån, men körde ingen benpress p.g.a. av det. Trodde inte heller jag skulle kunna köra 30 min på crosstrainern men det gjorde jag. Tån kändes av men jag härdade ut...

När jag kom hem hade jag fått ett vykort. Det var från mina släktingar som är i USA nu! Det är alltid roligt att få kort! Och mycket passande att det kom fram precis idag när det är min namnsdag! Tack! :)

------------------

Ikväll när det blir lite svalare inne ska jag nog baka något till pappa som fyller år imorgon! Brorsan och mina syskonbarn Ebba och Axel ska hämta upp mig på vägen dit imorgon kväll. Så det ska bli trevligt att få fira pappa när också de är här hemma!

Här kommer en bild på mitt överkast.

Och här får ni en bild av den praktiska hängande korgen. Kanske lite svårt annars att tänka sig hur den ser ut...

...och man kan faktiskt ha lite vad som helst i den...

Ha en fortsatt bra Karin-dag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar