onsdag 31 augusti 2011

Hejdå sommaren & Välkommen hösten!

Lyssnar på min nya radio! Och är inget annat än jättenöjd! Den blev perfekt där på fönsterbrädan i köket. Haha, mitt lilla sällskap!
Förut kom det en åskskur (nu regnar det) och det känns verkligen som att hösten är här nu. Och sista dagen på augusti är det också, så vi har väl inget annat att vänta. Höstmånad på riktigt imorgon.

Tre av mina vänner befinner sig i värmen nu, Kalifornien, Grekland och Turkiet. Och det hade inte varit helt fel att förlänga sommaren så. Och än så länge verkar de ju ha prickat in det dåliga vädret här hemma i Sverige rätt! :) Men om man inte har tur eller möjlighet att åka iväg till varmare breddgrader så får man försöka göra det så bra man kan här hemma i Sverige i.st. :)

Ikväll kommer Hanna och fikar. Och det ska bli mycket trevligt! Vi får får kanske tända lite ljus och säga hej då till sommaren och välkomna till hösten! Men jag hoppas på en fin höst! September brukar ju vara en härlig månad det också :)

----------------

Får ingen ordning på det här med antal besökare på min blogg. Har försökt men det tycks inte stämma, haha funderar på om den räknar baklänges. Egentligen spelar det ingen roll hur många ni är och hur ofta ni läser och följer min vardag här via bloggen. Det är alltså inget som jag direkt reflekterar så mycket över. Det är bara kul att ni kikar in och kanske får ni lite inspiration eller tips på något, och då känns det såklart extra kul för mig om jag kan bidra med det. Bara kul som sagt att ni finns där ute någonstans!

Jag har därför inte gjort någon reklam för min blogg för att hitta fler läsare. Känns helt enkelt inte så viktigt. Utan jag började egentligen bara med bloggen för min egen skull. Skönt att skriva av sig helt enkelt! Har ju alltid tyckt om att skriva och när jag var yngre (från första klass till kanske första klass på gymnasiet) skrev jag dagbok nästan dagligen. Efter det fanns inte tiden för det om man säger så.

Man kan kanske säga att min blogg också är en sorts dagbok, fast i digital form, haha och inte lika hemlig nu som den kanske var då. Inget speciellt tema på bloggen är alltså satt, utan det är min alldeles egna vardag som får styra temat.

Några kategorier för att hitta bättre bland alla blogginlägg har jag inte fixat. Mycket minus för det... Men kanske är det dags att kolla upp hur man fixar det!

----------------

Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar