lördag 20 augusti 2011

Röj i regnväder!

Det är regnväder idag och då passar det ju utmärkt att städa inne.
Är hemma hos mamma och röjer i det så kallade grovköket eller tvättstugan om man hellre vill säga det! Småspik, skruvar, verktyg och mycket annat finns också där. Och allt har nu fått komma på bättre plats. Men än är vi inte i mål! Har också plockat ihop en hel del saker själv, som mamma dessutom kanske har dubbelt av, hihi och som kan vara bra för mig att ha hemma!


Typiskt, en kompis som inte hunnit hälsa på i min lägenhet än, ville komma och hälsa på mig imorgon. Och jag som inte är hemma då. Men det kommer fler dagar! :)

Men nu vankas det snart persikopaj!


Trevlig lördag på er alla! Mycket GRATTIS till mitt kusinbarn OLLE som fyller 2 år idag! :)

Kram Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar