söndag 21 augusti 2011

Haj ute på balkongen!

Idag har det varit mycket bättre väder. Verkligen skönt att det kom sol efter gårdagens regnväder! Jag har suttit på balkongen och på bron hos mamma och läst. Hur skönt som helst! Vi åt också middag ute på balkongen, haj, potatis, äggsås och en god sallad. Mums vad gott det var! Gäller att ta vara på alla fina dagar om man kan!

Förut kom syrran förbi med några fina citat som hon skrivit ut, och som jag nu ska rama in när jag kommer hem. Hur bra som helst att jag kunde få det utpräntat! :)

Packning inför Umeå är det också. Blir bara där en dag men man vet ju inte riktigt vad det blir för väder, så jag får gardera mig för regnväder också.

Vi hörs nog igen på tisdag! :) Ha det så bra tills dess!

Kram Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar