fredag 19 augusti 2011

Köksradio!

Tjoho, jag har köpt en liten radio! Eller rättare sagt jag har fått en radio. Fick den idag som en liten försenad namnsdagspresent av mamma. Den är så liten så den ska få plats på fönsterbrädan i köket! Att de även hade satt ner den några kronor just nu var ju också väldigt passade! Och bara en kvar fanns det också som var vit, precis som jag ville ha. Det blev hur bra som helst! Tack mamma!

Pappa var på riktigt fixarhumör när han och mamma kom till mig idag. Han ville sätta upp en krok i taket där jag ska ha lampan. Men någon lampa har jag inte än, så jag tyckte det kunde vänta tills man riktigt vet. Hålet där kroken skulle sitta hittade vi inte heller så det fick helt enkelt vara. Bjöd i.st. mamma och pappa på fika. Hihi, tur att jag hade bullar i frysen!



Kram Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar