onsdag 10 augusti 2011

Laddar inför en sommartradition!

När man gjort något för tredje gången brukar det sägas att det är tradition. Och nu är det tredje sommarn som vi åker på bilobingo i Sundsvalls folketspark. Så efter den här omgången bilbingo kan man nu säga att det en sommartradition för oss!

Allt började ju med en galen idé. Vad skulle vi hitta på!? Bilbingo sa någon på skoj och helt plötsligt satt vi där i bilen med våra brickor och fikakorg på helspänn i allt tutande! Det låter kanske lite pensionärsvarning över det hela, men jag kan säga att vi brukar ha hur trevligt som helst! Hittills har vi inte vunnit något mer än en ny bingobricka, men det spelar inte så stor roll, det är det trevliga sällskapet som avgör!

Så nu ikväll är det dags igen! Bilbingo i Parken! Fram med duttpennorna och packa fikakorgen så är vi snart redo!


Lovade att jag skulle visa bild på min tammerpokal som jag fick ta emot för ungefär en månad sen. Här är den! :) Läs inlägget Tammerpokalen 2011! (9 juli 2011) här i min blogg, så står det varför jag tilldelades hederspriset (hihi, om du är nyfiken alltså, eller kanske bara vill färska upp minnet lite!).




Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar