torsdag 11 augusti 2011

Andra bullar!

Blir ingen träning för mig den här veckan. När tån inte är riktigt bra heller så är det lika bra att inte köra på för hårt. Men idag har jag tränat lite själv här hemma med mina hantlar. Efter det blev det andra bullar! Ja, jag har bakat bullar, haha, så jag tror att jag kommer drömma om bullar inatt! Men trots att det är lite tidskrävande så är det roligt och en riktigt skön känsla när det är klart! Men jag kan erkänna, att jag faktiskt är lite trött nu...Haha, tur att man inte ställer till med bullbak varje dag!

Det blev både kanelbullar, chokladbullar och några fulbullar (de som tappade formen någonstans där på vägen, och får därför ätas upp inom kort). Så nu ligger bullarna i tryggt förvar i frysen och väntar på att någon kommer och hälsar på. Och då är det ju alltid skönt att veta att man har något gott att bjuda på!

Haha, så nu kan jag känna mig trygg för varje gång jag hör porten nere i trapphuset öppnas.

Fick inviga min brödkavel idag när jag bakade!

De blivande kanelbullarna rullas ihop...

De blivande chokladbullarna rullas ihop...

I alla min hast hann jag frysa in de mesta av bullarna innan jag kom på att jag kanske skulle föreviga dem på ett kort. Men dessa chokladbullar hade jag inte hunnit frysa in än. Och då fick de så snällt ställa upp, innan även de fick hoppa in i frysen.

Ikväll ska jag kika på Ernst och fika med några av mina fulbullar. Ska också titta på en ny serie som börjar nu på kanal 1, kl:21:00. "En andra chans" heter den och verkar jättebra. Jag kommer därmed missa Hawaii 5-O men det får bli så.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar