tisdag 9 augusti 2011

Kan spritsa fin glasyr!

Hemma igen efter rätt många dagar hos mamma. Idag har jag varit på Nordljus och fyndat lite. Finns ju hur mycket fint som helst! Men köpte bl.a en sprits från Rice på rean. Jättebra! Så nu kan jag spritsa glasyren fint om jag t.ex. ska göra cupcakes!


På vårdcentralen tog jag prover. Där höll de på att missa ett rör blod. Tur att man är vaksam så jag kunde säga till om det! Annars hade min läkare i Umeå saknat ett prov och då hade jag kanske måstat tagit om det här i veckan, hmm och orka det...

Efter att jag handlat mat blev det ett besök på apoteket. Där passade jag på att ta ut all den medicin jag fick ta ut, mitt frikort går nämligen ut idag. Så det gällde att passa på! Efter det åkte vi hem till mig och åt lunch och fikade.



Nu ikväll ska jag titta på Allsång på skansen och ha lite mysigt framför tv:en.

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar