lördag 2 juli 2011

Trevliga lördag!

Trots det tråkiga vädret idag, så känner mig full med energi! Har dammsugat alla 42 kvadrat (hihi, phuu...) och bakat muffins här på morgonen. Kan energin delvis bero på att jag ser framemot en mycket rolig kväll? Först ska jag till Petra och Björn och göra sushi. Har aldrig gjort det förut så det ska bli riktigt spännande. Vi blir några stycken där så det kommer bli trevligt! Och efter det så väntas ett eller två glas på Invito!
Så nu är det bara att öppna garderoben och försöka ta fram det som passar inför kvällen! ;)

Imorgon kommer min kusin Johan och hans sambo Maria och hälsar på, de har inte varit här förut så det ska också bli jätte skoj att de kommer hit!

Kanske en något oklar bild men den är knäppt av min mobilkamera...


Ha en fortsatt bra lördag, hihi för det tänker i.a.f. jag ha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar