tisdag 19 juli 2011

Tillsammas med benprotespatienterna!

Tillsammans med benprotespatienterna 70+ blev det en drygt timmes träning sjukhuset idag! Övngarna oss mellan skiljer inte så mycket har jag upptäckt! Jo, jag har märkt att jag blir något mer svättigare av min träning än vad de blir (svätten typ rinner av mig). Men jag kör ju en hel del kondition också. Men jag vill nog i.a.f. inbilla mig att jag kör något hårdare än dem! För annars känns det lite tragiskt att jag som 24 åring trots att jag ändå kör mitt eget program, tränar med 70+, haha det måste jag faktiskt erkänna. Samtidigt måste man vara glad för mycket. Två ben är t.ex. inte så självklart som man kan tro...Så absolut inget ont om dem, de gör det jättebra!

Och lika viktigt som det är för mig att träna är det såklart för dem. Så där i den låga ljudnivån från radion gör vi alla vårat bästa för att bygga upp våra borttappade musklar...

Är mycket tacksam att pappa kan skjutsa mig dit och att jag fortfarande kan träna gratis på sjukhuset med frikortet! Längtar dock till hösten då jag ska börja träna på ego (mitt vanliga gym). Att träna i sjukhusmiljö är inte allt för inspirerande...

--------------

Efter träningen åkte jag hem till mamma där jag nu är. För imorgon är planerna Loppis på Klockarbergets hembygdsgård och ett besök på Prio1 i Bredsand!

Ha en bra fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar