onsdag 20 juli 2011

Fynd & Jag målar!

På loppisen köpte jag en jättefin ram för 20kr. Jag tror jag ska ha på tavelhyllan i hallen. Och antingen ramar jag in ett svartvit foto eller ett fint citat i den.

Innan jag ens hunnit in på Pro1 hade syrran redan reservetat ett fint skåp. Det ser ut ungefär som en Sindygarderob fast i trä och större då, men bara en drygt meter högt. Om inte hon kan placera det hemma någonstans får jag det! 25kr fick hon ge för det, haha inget pris alls ju...

Här hemma hos mamma har jag sedan målat. Har börjat med mitt kvivställsprojekt. I förrådet hittade jag en liten hylla som jag kanske ska ha i köket. Ni vet en sån där som man hade förr och hängde kökshandduken på. Har nämligen lite idéer om den hyllan. Så den har jag också målat. Visar sen hur allt blev!
Har också en fundering på en större skåp/hylla som jag ska ha i köket. Men för att få den, haha måste jag nog flitra lite mer med mamma!

Nu ska jag titta på Leila bakar i Frankrike! Efter det tror jag nog att jag ska sätta mig på balkongen och svalka av mig lite. Det har nämligen varit en riktigt varm och fin dag...

Ha en fin kväll alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar