måndag 18 juli 2011

Nu har även jag hittat dit!

Vädret har inte varit det bästa, mulet regn och trist. Kändes riktigt kyligt. Men jag och Petra hade det riktigt mysigt på Tant Anci & Fröken Sara! Illa, att jag inte varit där förut. Men nu har även jag hittat dit. Till er som inte vet vad Tant Anci & Fröken Sara är för något, så kan jag säga att det ett ekologiskt café med Butik och take away med en mysig, lantlig, romantisk inredning. Har ju länge hört talas om det bland mina vänner och bekanta men aldrig varit där, förrän nu då!

På Rummet som vi var in på hittade jag glas/mugg/kopp (ni fattar) underlägg på rean. Har varit ute efter sånna så jag blev riktigt nöjd! Annars reade de ut massor av möbler efter regnovädret förra veckan! Så om man t.ex. var ute efter soffor, köksbord eller stolar fanns det en del att välja på! Tydligen hade det kommit in vatten i butiken och de var därför nu tvugna att få bort alla möblerna innan hantverkarna kunde komma och börja renoveringen!

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar