söndag 17 juli 2011

...då började jag där jag slutade...

Trots det lite halvdåliga vädret blev det grillning hos Jenny i Njurunda igår. Ja, men det sprack faktiskt upp och solen kom fram lite när det var dags att äta och vi hade det riktigt gott och trevligt!

Grillspett och klyftpotatis, majskolvar, svamp och halomi mm...
Tack för en mysig grillning Jenny!

Efter middag åkte vi till mig där vi hade en spontan förfest. Sen bar det iväg med taxi in till stan. Hade egentligen inga planer alls på att gå ut men så blev det. Valet av krog blev Daltons. Brukar vara rätt roligt att börja kvällen där. Det första vakten sa när jag skulle gå in var "Grattis till priset". Han kände igen mig från Tammerpokalen där han också varit. Sen stog jag och pratade med honom rätt länge innan jag gick in. Hur trevlig som helst!

Och inne på Daltons vad hände där? Jo, plötsligt stod mitt namn på tvskärmen och det innebär att jag ska kliva upp och sjunga carioke, hihi men som tur är med hjälp av my friends...De flesta trodde väl att jag var hur packad som helst när jag skulle försöka ta mig fram i trängseln och då utan kryckor och upp på den lilla scenen. Hihi, men det bjöd jag på! Känslan av att stå där var att jag började där jag slutade för mycket länge sedan...



Träffade på några gamla klasskompisar som var kul att få hälsa på. Efter Daltons hängde vi sedan någon timme sådär på ett annat ställe innan det var dags för hemgång...Haha, och väl hemma stupade jag i sängen...

Tack för en trevlig kväll/natt!

-----------------

Idag händer inte så mycket vad jag kan tänka mig, hihi men man vet aldrig som sagt...Men imorgon blir det lunch på stan med Petra och en shoppingtur! Och det ser jag framemot! :)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar