lördag 16 juli 2011

Redan mörka kvällar?!

Att det blir mycket mörkt på kvällarna nu, fick jag känna på igår kväll. Lite tråkigt är det allt att de ljusa sommarkvällarna snart är förbi. Att inte vädret är det bästa nu, kanske också spelar in, på hur fort mörkret lägger sig. Men inget ont som inte har något gott med sig. Jag tände massor av värmeljus och kurade i soffan framför en 80-tals skräckfilm som gick på tv:en. Riktigt mysigt!
Nu blev jag därimot mer angelägen att införskaffa mig lampor i taken, i.a.f. i hallen. Hihi, som inte upplevdes allt för inbjudande inatt...

Hoppas dock på bättre väder ikväll för då är planerna att hitta på något med Petra m.fl.

Mums, köttfärspajen som jag gjorde igår...

Uppläggningen ser inte ut för så mycket här, hihi var så ivrig att börja äta så jag hann inte ta ett kort innan några tuggor var borta...


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar