fredag 15 juli 2011

Min matta & Pyssel på gång!

Tycker det är jättesvårt med mattor. Upptäckte det nu när jag hade lite krav på mitt val av matta. Och har därför länge letat efter den perfekta! Både storlek, färg och material ska stämma så det har inte varit lätt. Men tillslut dök jag på en matta som både hade rätt storlek, material och okej färg. Att alla världens stora städer är textade, det fick komma på köpet! Till er som är nyfikna på hur min nyinköpta matta ser ut så kommer en bild här. Kanske också ska säga att mattan ligger under mitt brun/svarta soffbord...

Cities, flatvävd matta L190xB135cm

Har redan börjat längta till middagen fast att jag inte har ätit lunch än. Tänkte nämligen göra en köttfärspaj av gårdagens köttfärssås som blev över när jag åt spagetti och köttfärssås. Och pajer av alla de slag det gillar jag! Nu kommer det också gå fort att fixa pajen när det mesta redan är klart!

Kan också säga att jag har ett pysselprojekt på gång. Det är mitt kvivställ som ska få lite färg. Har verken pensel eller färg än så länge så jag kan tyvärr inte börja med det nu. Men idéer har jag...


Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar