torsdag 14 juli 2011

Några vuxenpoäng!

Jag börjar bli ganska haj på det här, hihi om jag själv får säga det! Men det har inte för så länge sedan varit alldeles nytt för mig. Att betala mina egna räkningar. Och kanske några räkningar till så flyter det på ändå bättre...

Många kanske höjer ögonbrynen till det här. Visst jag är 24 år men olika oturliga omständigheter har kanske hållit mig fast i mitt barndomshem lite längre än annars! Och förut när jag bodde hemma, så gav jag mamma pengar så betalade hon mina räkningar. Mycket praktiskt. Men nu när jag bor själv så är det såklart jag som måste göra det! Det hör liksom till...Men inget mig emot, att plocka in några till vuxenpoäng här känns bara bra!

Ha en fin dag!

Här kommer bättre bilder på den lavendelfärgade gratängformen Rice som jag köpte i måndags på Nordljus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar