tisdag 26 juli 2011

Mer ljus!

Hemma nu efter träning, prover och Birsta. Haha, gick och eftersvättades efter träningen så håret verkade aldrig torka efter duschen. Körde ju rätt hårt på crosstrainern idag. Sen är det också mer ansträngande för mig att gå, så en shoppingrunda på Birsta blir ju ett träningspass i sig.

Köpte två lampor: en golvlampa och en lampa som jag ska ha i taket i hallen. Hittade också en stol på fynd på IKEA, och den ska få agera som datastol. På Jysk blev det handdukar och en hängande garderobshylla. Ja, det blev en hel del shopping idag! Och allt fick precis plats i bilen, haha vilken tur!

Jag träffade på någon som jag lärt känna det senaste året, och hon har det riktigt svårt och kämpigt. Det får ens egna problem att bli så små i förhållande till hennes. Livet är så konstigt, det kan vara så underbart och ibland så ofattbart och hemskt...Men jag tänker mycket på dig och hoppas på det bästa!


Golvlampan på plats och nu sitter mamma och pappa i min soffa och tittar på "Allsång på Skansen" på högsta volym...

Nu vill pappa att jag ska pcka upp lampan i hallen, så jag får väl göra det då! Inget ska ju vänta...

Ha en fin kväll alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar