onsdag 27 juli 2011

Garderobstips!

Vilken skön känsla det är när det är ordning och reda i garderoben!

Man hittar det man ska och allt finns på sin plats. Nu när jag satt in den hängande garderobshyllan som jag köpte igår har jag fått mer ordning, men än är jag inte i mål. Fler praktiska lösningar går alltid att greja till.

Så här kommer mitt garderobstips! Den här förvaringshyllan ELINOR B30xH84D30cm från Jysk, rekommenderar jag starkt för att få ordning och reda i garderoben. Och du fäster den enkelt med hjälp av kardborreband runt klädstången. Tycker också den är stabil och inte så där fladdrig som jag sett andra kan vara. Dessutom nu till det braiga priset 25kr (ord. 49,98kr). Självklart finns de att hitta liknande lite varstans...


Lite ironiskt nog fick jag se igår när jag kom hem att jag köpt saker med namn från två gamla lärare, Elenor (garderobsförvaringen) och Roger (stolen). Hmm, men vad gör man?! det är ju sånt som händer. Hihi, får väl kanske döpa om sakerna!

Den fina inflyttningsblomman som jag fick av Isabelle! (kanske inte världens bästa bild dock...)

Sen idag ska jag bjuda Rubiela som är hemma från Norge på middag och det ska bli jätte trevligt! Tomatsoppa och ostsmörgås står i.a.f. än så länge på menyn!

Ha en trevlig dag ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar