måndag 25 juli 2011

Inte träffats på år och dar!

Inatt kom jag hem vid 00:00 tiden. Hade ju varit hos Petra och Björn och ätit tacoz och sett på film, Eagel eye. Sen hade jag svårt att sova. Tyckte det var varmt och jag kom liksom inte till ro alls. Hmm, jobbigt med sådana nätter. Samtidigt får man vara glad att det inte är så jämt. Många har ju så hela tiden och det kan inte alls vara kul. Så att börja klaga över en sömnlös natt ska jag inte. Men som sagt helst vill man slippa sådana sömnlösa och ryckiga nätter. Men trevligt hade vi igår!

----------------

Min klasskompis Isabelle från gymnasiet har hälsat på mig idag. Har inte träffat henne på år och dar så det var riktigt kul att vi äntligen fick träffas. Jag bjöd på middag, kyckling och klyftpotatis och morötter i ugnen. Och till det guacamole. Efter middagen fikade vi med te och bullar, kladdkaksmuffins och kokostoppar som Isabelle hade med sig. Mums vad gott allt var!

Jag fick en jättefin blomma i en hög kruka av pil (kan visa den sen).

------------

Imorgon ska jag träna och ta prover. Och planen därefter är att ta en sväng ut till Birsta! Eller sväng!? Haha, jag förutspår att det kommer bli ett bra tag där ute. Blir ju alltid en hel del som man vill hinna med. Ja, många affärer här och där som man vill besöka. Så det kommer bli bra träning imorgon. Men även denna gång får jag skjuts av pappa och mamma, vilket är kanonbra!

Kanske är dags att hoppa i säng så man är utvilad inför morgondagen!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar