söndag 24 juli 2011

Lite lagomt bus!

Ikväll blir det tacoz och filmkväll hos Petra och Björn. Och det ska bli riktigt nice att se film på deras stora tv. Haha, blir något annorlunda än min söta lilltv :P Jenny som har bil kommer och hämta upp mig, vilket är mycket uppskattat från min sida...

Tänka sig att mitt sociala och spontana liv skulle få en sådan skjuts av att flytta! Men kanske hade jag förutspått det också!

Har glömt att säga att mina blodvärden ser bra ut! Och konstigt nog var de riktigt bra efter midsommar, trodde dock att levervärdena skulle vara förhöjda då, som de ibland säger att de är. Den kvällen hoppade jag dock över mina starka tabletter för att underlätta leverns arbete ;) För min lever hade nog det väl så jobbigt ändå. Haha, så att leva som en nunna tror jag inte på. Utan lite lagomt bus emellanåt mår nog alla bra av...

Här kommer några utlovade före-och efterbilder på mitt knivställ. Så vad tycks?


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar