fredag 22 juli 2011

Målat klart skåpet & En lugn dag i Klockis!

Jag är fortfarande hemma hos mamma! Men imorgon ska jag åka hem till mig. Men först ett besök på apoteket och sen ska jag passa på att handla hem lite mat. Är ju hur skönt som helst att kunna storhandla när man får skjuts! Annars är det i stort sätt omöjligt för mig att handla mer än en påse. Så att pappa skjutar mig imorgon tackar jag för! Mamma ska också följa med, och vi ska äta hos mig medans pappa går och hejar på Giffarna! Att inte pappa äter middag med oss beror på att de skulle bjuda på mat före matschen!

--------------

Har målat klart det stora skåpet och nu hoppas jag på att mamma vill ge mig det! Hon har sagt att hon inte inte riktigt har bestämt sig än. Men hur mer jag tänker på det, desto mer perfekt tror jag att det kommer bli i mitt kök. Haha, och jag ger mig inte i första taget. Men visst om mamma vägrar så kan jag inte precis bara ta det under armen och gå. Så vi får se hur det går, fortsättning följer...

Annars har jag bara tagit det lugnt idag. Har packat ner lite mer saker som jag ska ta med mig hem och gått igenom lite av mina saker som jag har här hemma hos mamma!

Och när det mest ofattbara händer, så är vi så små och försvarslösa, ni i Oslo jag tänker på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar