onsdag 6 juli 2011

Gårdagens träning känns av!

Hade ganska svårt att sova inatt. Och klockan 02:32 så hörde jag porten slå igen nere. Jag förstod att det var grannen under mig som kom hem. Jag som var lite halvvaken då, hade ännu svårare att somna när han började spela musik. Men tillslut så somande jag nog...

Lite så där lagomt till gatufesten ska jag såklart ha en sån träningsvärk. Haha, men jag har bara mig själv att skylla på och den bästa värken är ju faktiskt just träningsvärken. Då vet jag att kroppen fått jobba och att det bara är positivt! Men att entra gatufesten med trängsel och knuffar på ett par stela och ostadiga ben är inte det optimaliska kanske. Önskar hela tiden att jag kunde spola tillbaka tiden några år, och i.st. få uppleva den tiden då sånna här bekymmer inte existerade, den bästa tiden i mitt liv hittills! Men som sagt, den här träningsvärken har jag har bara mig själv att skylla på som la träningen igår, för jag visste ju att chansen till utgång idag/kväll var stor...

Är ju toppenväder av des like! Inte ett moln på himlen och det kommer garanterat bli en fin kväll också. Kommer inte bli alltför sen hemgång heller så det ska nog gå bra!

Ha en fortsatt härlig dag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar