tisdag 5 juli 2011

Äntligen ett riktigt träningspass!

Idag åkte jag till sjukhuset och körde ett riktigt träningspass. Mamma följde faktiskt med mig dit så det var schysst.
Bara vägen dit från bussen är en bra bit så jag har verkligen fått träning. Körde först 30min på crosstrainern och sen armar, rygg, axlar och benpress. Tog dock inte så tung men det var skönt att känna att kroppen ändå svarade rätt hyftsat bra. Nu ska jag träna där varje tisdag! Sååå himla skönt att få bli riktigt genomsvättig och få känna att man äntligen har fått komma igång med träningen på riktigt. Hoppas nu bara att det fortsätter så!

Efter en välbehövlig dusch åkte vi till stan där vi åt middag på kebab city. Vi gick runt på stan ett tag men jag hittade inget speciellt. Jo, kanske en fin klocka som jag blev förtjust i. Det var 50% på den och jag som älskar arbandsklockor är sugen på en ny nu. Låter som jag köper klockor hela tiden, men min klocka som jag har nu börjar faktiskt bli några år. Nu var det halva priset på den här klockan och ett bra märke också, så jag ska ta mig en funderare!

Planerna för ikväll var egentligen att inta gatufesten lite försiktigt med ett kompisgäng. Men när flera plötligt och oväntat drog sig ur blev det inte så. Synd tycker jag för det hade varit riktigt trevligt i det fina vädret! Får se om jag kommer att gå på gatufesten någon annan dag. Har inte riktigt bestämt mig än...

Mamma följde med mig hem en stund. Och Annelie ringde precis när vi kommit innanför dörren. Hon hade vägarna förbi och undrade om hon kunde komma in en sväng! Så vi fikade och såg lite på Allsång på Skansen...Haha, rätt trevligt det med. Men med tanke på det fina vädret hade det varit mysigt att träffas ute!

Ha en fortsatt bra kväll alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar