söndag 31 juli 2011

En typisk söndag!

I går kväll lyste min krona så fint i taket hallen så jag nästan inte ville släcka den. Så tack så jätte mycket pappa att du kunde fixa det! Men det blev en tidig kväll i.a.f. Och att vända tillbaka dygnet kändes bra skönt!

---------------

Idag vet jag inte riktigt vad som händer och sker. Fint väder är det, men något bad blir det tyvärr inte för min del. Har i.a.f. börjat läsa en spännande bok, Sharas Nyckel som jag fick av syrran med familj när jag fyllde år. Sträckläste över hundra sidor förut så den är riktigt bra! Kanske blir det att fortsätta läsa den. Får väl också pyssla på lite här hemma. Ska bl.a. slå in en present till pappa som fyller år här i dagarna. Och ikväll blir det att titta på Solsidan. Haha, en typiskt lugn söndag kanske?!

Ha en bra dag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar