onsdag 29 juni 2011

Är sommaren här?!

Hur underbart är det inte att avsluta kvällen med att sitta ute på en härlig balkong och läsa. Och hur härligt är det inte att börja morgonen med att bli serverad frukost ute på balkongen, samtidigt som man har fötterna nerstoppade i ett fotbad?! Ungefär så har mina dagar hos mamma sett ut, + en massa god mat och fika!

Idag har jag tagit prover och handlat mat! Jag och mamma köpte varsin dajmstrut som vi satt och avnjöt i centrala Kvissleby. Haha, inte alla dagar som man sitter där och äter glass! Köpte också härliga jordgubbar och en tidning Damernas värld. Så nu ska jag ha det gott här hemma!

Och väl hemma passade jag på att skicka med saker, som tidningar, plast, glas, och pappersförpackningar som mamma och pappa kunde ta till insamlingen. Skönt att inte behöva konka på alla påsar själv, så tusen tack för hjälpen!

-------------

Ikväll ser jag framemot att jag, Emelie och Petronella ska gå ut och äta! Det ska bli riktigt trevligt att träffas och mysigt när det är så fint väder. Kanske kan vi till och med sitta på någon uteservering. Kan man säga att sommaren är här nu?!

Grattis till farbror Bo-Göran som fyller år idag! Och grattis får jag säga till Petra också som har namnsdag!

Ha det fint i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar