tisdag 28 juni 2011

Sommarvärme, Slinga & Rensa!

Vilken värme, men man ska inte klaga. Det är ju helt underbart att det äntligen få känna på sommaren. Idag har jag suttit på balkongen här hemma hos mamma och riktigt myst. Jag har läst både en bok och tidningar av alla de slag. Nu på kvällen har syrran varit här och både jag och mamma har fått håret klippt och slingat. Jag gjorde endast några ljusa slingor fram. Men det kändes bra att få det lite sommarfräscht!

Syrran och jag har också rensat lite här hemma hos mamma. Haha, vilket jag tror vi tycker är roligare än vad mamma tycker. Så snart ringer vi till prio1 eller något annat ställe så de kan komma och hämta det vi rensat ut. Både möbler och andra saker ska nu bort härifrån! Det är alltid lika skönt att få bort det som inte används och bara tar plats...

---------------------

Så väl passande drack vi Wimbeldonte! Är ju dessa tider nu. Det är ett te som jag starkt kan rekommendera. Tror att det är rött te! Och så skönt att även kvällarna är sköna så det går att sitta ute. Hoppas på att det fortsätter så!

Imorgon tar jag prover, handlar mat och åker tillbaka till min lägenhet!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar