måndag 23 maj 2011

Visevärd på ingång!

För varje gång som jag hör att porten nere öppnas och slaås igen tänker jag att nu är det visevärden som kommer. Han skulle inte komma förrän mot kvällen men det är liksom omöjligt att inte lyssna efter ljud i trappan. Hinner jag duscha innan han kommer, hinner jag äta mat. Så där jag jag hållit på hela dagen. Det skulle därför inte förvåna mig om han kommer i morgon i.st., bara för att jag väntar honom så stort.

Nu måste jag också införskaffa mig en hatthylla. Jag funderar på en av de här två:

Mio hatthylla Bergen, vit nytt lägre pris 349kr (har dessutom en rabattcheck på 100 kr som jag kan utnyttja så då blir priset 249kr). Såg också av en händelse att det måste vara samma hylla som även finns på Rusta för 299kr.

IKEA hatthylla Tjusig, vit, 299 kr.

Det kan hända att jag gör en sväng till Birsta den här veckan. Nya vita galgar ska jag också köpa...

Ha en fortsatt bra måndag, själv lyssnar jag vidare på ljuden ute i trapphuset. Kanske ska jag börja med lite mat också. Haha, innan visevärden kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar