söndag 15 maj 2011

Städar & Bjuder dammsugaren på gårdagens slager-popcorn!

Jag har hitills ägnat dagen till att dammsuga upp gårdagens slager-popcorn, satt in de sista kläderna i garderoberna och skurat på toaletten. Nu ska toagolvet få en sista omgång innan jag är nöjd.

Ikväll ska jag gratulera Robert som fyllt 20 år! Har inte varit till hans lägenhet än så det ska bli spännande att se hur han bor. Mamma, pappa och farbror hämtar upp mig på vägen dit. Pappa ska också fixa golvlisten här mellan köket och hallen. Så de stannar till ett tag hos mig innan vi åker vidare på kalaset! Mamma ska ta med mina blommor som jag än så länge inte fraktat hit. Och skönt att mitt bestickställ äntligen ska få ta sin tänkta plats på diskbänken. Den agerar nämligen numera som kruka till min orkidé.
Här kommer några bilder från gårdagen!

Hihi, Nisse, Kalle, Rubiela, Karin och Per-Olof dansade bra igår. Resultatet ser vi här...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar