måndag 16 maj 2011

Pizzabesök & Lite stök!

Vaknade redan 07:20 imorse. Åt frukost och sen torkade jag golven med parkettrengörning. Nu när jag har grejat med saker här i lägenheten så har alla sprungit ut och in med skorna, vilket jag också gjort, så det behövdes verkligen torkas av.

Till lunch blev det soppa med morötter, potatis, gul lök och tomater. Och till det en ostsmörgås.

På eftermiddagen kom Annelie hit. När det var dags för middag så blev det pizza från BiteLine! Det var riktigt gott, men oj vad mycket det var. Hihi det får bli som lunch imorgon också!


Nu har jag möblerat om i det större rummet! Har satt soffan rakt utåt från fondväggen och tv:en i hörnet vid fönstret. Ska ha så ett tag för att känna efter om det känns bra.

---------------

Golvlisten mellan köket och hallen som pappa fixade igår blev i.a.f. jätte bra! Lampan i kylskåpet byttes också så nu lyser det där! Det är skönt att få sånna där saker som man går och stör sig på fixade.

---------------

Imorgon kommer pappa och mamma och hämtar mig så snällt. Jag ska ta prover och åker då på sjukhuset den här gången. Sen ska jag även få handla lite! Ska också be dem att ta upp lite saker på vinden, som täckpappen och målarburkarna som nu står framme. Har även en madrass som skulle vara skönt att få bort.

Nu ska jag snart se på "En unge i minuten" för det är väl ikväll?

Trevlig måndagkväll på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar