söndag 8 maj 2011

Ockuperar hallen!

Hela hallen är nu ockuperad med påsar innehållande kläder, kastruller, sängkläder och annat. Imorgon ska jag ta med det till lägenheten. Vet inte hur jag ska få plats med alla kläder, men på något sätt måste det gå. Och jag som tycker att jag inte hade så mycket kläder. Men det är jätte bra att nu få gå igenom allt ännu en gång och se över det som används och samla ihop det som kan slängas till någon klädinsamling. För varje gång man gör en genomgång av garderoben så blir det minst en påse som kan skänkas iväg.

---------------

Det har varit jättefint väder och jag och mamma har suttit på balkongen och fikat. Bjöd henne på några Paris-kakor ur kakburken! Hihi, vilket var uppskattat.
Även middagen ska avnjutas på balkongen, kyckling och grönsaker i ugnen. Det ska även bli efterrätt, rabarberpaj med vaniljssås. Mums, det ser jag framemot! Kanske även kvällstet kan drickas där?!

Det är ju otroligt härligt väder, så det gäller att passa på att ta vara på solen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar