lördag 7 maj 2011

Gårdagens grillpremiär & Jeanskjolar till tusen!

Först lite om gårdagen. Det blev grillning! Solen sprack fram bakom regntunga moln och det blev en fin kväll. Vi satt och åt inne på den inglasade altanen och när solen lyste in var det riktigt varmt och skönt. Vi grillade kyckling, åt hemmagjorda potatisklyftor och sallad och bea. Så det blev ändå grillpremiär för mig igår! Tack för en fin kväll!

Jag fick också en jättefin plåtburk av Petra som hon köpt i Paris. Det var olika Disneymotiv på den och innehållande kakor! Ska lägga upp en bild sen (när jag lyckats knäppt på den). Den var jättesöt i.a.f.! Tack!

-------------------

Jag måste ha haft eller kanske har en stor kärlek till jeanskjolar i alla dess längder och märken. Jag har inte reflekterat över det förut. Men idag när jag har packat ner alla mina kläder har jag upptäckt ett flertal och kanske onödigt många. Några ska jag dock göra mig av med har jag tänkt.

"Nu ska jag snart titta på "Go kväll Lördag" och dricka en kopp te! Efter det blir det "Smartare än en femteklassare"

Go kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar