söndag 29 maj 2011

Inget vatten!

Det kan inte vara sant! Alldeles nyss när jag skulle duscha så kom det inget vatten. Stod och diskade minuterna innan och då rann vattnet så fint. De måste helt enkelt ha stängt av vattnet så precis lägligt när jag står och vrider på duschkranen. Även att jag uttalar dessa ord högt för mig själv när jag kliver in på toaletten"nu ska det verkligen bli skönt med en dusch".

Kanske är det någon vattenläcka eller dylikt som man brukar höra om rätt som det är. Observera höra om. Nu bor jag själv i stan och är numera en av de drabbade. Om två timmar ska jag åka till mamma så jag hoppas att vattnet kommit tillbaka tills dess. Har också planer på att sova där någon natt och plocka ihop lite mer saker.

Grattis på morsdag till världens bästa mamma! Du finns alltid vid min sida och har alltid gett mig trygghet och styrkan att stå på egna ben. Vi behöver bara se på varandra för att veta vad den andra tänker eller vill! Bara det säger en hel del. Tack för att du finns och för allt du har gett mig och ger mig. Ingen är som du!

Snart kommer jag och du får ta mig som jag är nyduschad eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar